Klachten en tips

Dat u een tevreden huurder bent, is voor ons erg belangrijk. Dit willen we bereiken door een goede dienstverlening en service te bieden en onze afspraken na te komen. Toch kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening.

Klacht

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Bijvoorbeeld doordat wij een afspraak niet zijn nagekomen of over de handelswijze van één van onze medewerkers? Dan kunt u een klacht bij ons indienen. Natuurlijk proberen wij, in overleg met u, de klacht zo snel mogelijk en naar tevredenheid op te lossen. Een klacht kunt u op de volgende manieren indienen:

  • via het online formulier;
  • via het huurdersportaal;
  • telefonisch via 0900 - 8400;
  • schriftelijk: Postbus 110, 9640 AC Veendam.

Na ontvangst nemen wij uw klacht in behandeling. Binnen 10 werkdagen ontvangt u een reactie van één van onze medewerkers.

Geschillen

Bent u het niet eens met de afhandeling van de klacht? Ook dat kan gebeuren. In dat geval wordt uw klacht een geschil. Geschillen kunt u indienen bij de Geschillencommissie.

Folder Klachten en Geschillen

Wilt u meer weten over het indienen van een klacht of een geschil? Leest u dan onze folder Klachten en Geschillen.

Tips

Misschien heeft u geen klacht over onze dienstverlening, maar wilt u ons wel graag een tip meegeven. Uw tips, wensen en ideeën zijn van harte welkom. U kunt dit via het formulier voor tips en klachten aan ons laten weten.