Acantus voert reparaties zonder direct contact uit

Met elkaar maken we het veilig

De servicemedewerkers van Acantus (en anderen die werken in opdracht van Acantus) voeren alle reparaties en onderhoudswerkzaamheden zonder direct contact uit en met inachtneming van alle veiligheidsmaatregelen en de 1,5 meter afstand. Dit doen we uiteraard voor de gezondheid en veiligheid van huurders en medewerkers.

Door het coronavirus pakten we tot nu toe alleen spoedreparaties op. Het is fijn om te kunnen melden dat we dit nu gaan uitbreiden. We gaan ook andere reparaties en onderhoud weer oppakken.

De reparaties die zijn blijven liggen, worden nu als eerste ingepland. Iedere huurder die de afgelopen weken een reparatieverzoek bij ons heeft gemeld, wordt gebeld. Het kan enkele weken duren voordat de reparatie plaats kan vinden. Er moet veel ingehaald worden. We gaan er alles aan doen om dit zo snel mogelijk te doen.

In deze infographic kunt u zien hoe we er samen met u voor kunnen zorgen dat reparaties contactloos worden uitgevoerd.

Lees hier meer over het uitvoeren van reparaties.

 

Test