Dineke van Dijk

Medewerker Klant Contact Centrum

Dineke van Dijk

Beantwoordt als medewerker Klant Contact Centrum alle vragen van o.a. huurders en woningzoekenden.

“Op het Klant Contact Centrum beantwoorden mijn collega’s en ik telefonisch, via de mail, via Facebook en aan de balie vragen van huurders, woningzoekenden en externe contacten. Dat kunnen allerlei vragen zijn, bijvoorbeeld over inschrijven, het woningaanbod, de woningtoewijzing, de huurbetaling of renovatieprojecten. Ook behandelen we verzoeken voor reparaties. Het kan bijvoorbeeld zijn dat een cv-ketel is uitgevallen, een kraan lekt of een deur niet goed sluit. Deze reparaties plannen we in bij onze servicemedewerkers. We handelen de vragen en verzoeken zoveel mogelijk zelf af. Als dat niet lukt, verwijzen we de mensen door naar collega’s.”

"Ik probeer ieder gesprek met een lach af te ronden"

Iedere dag anders
“Het contact met de mensen vind ik het mooiste van dit werk. Iedere dag is anders en ieder gesprek is anders. Het wordt nooit saai. Ik streef ernaar om mensen zo goed en snel mogelijk te helpen en ze met een tevreden gevoel de telefoon op te laten hangen of naar huis te laten gaan. Ook al is iemand boos, ik probeer het gesprek altijd met een lach af te ronden. Als dat lukt, heb ik een goede dag!”

Waardevol
“Inmiddels werk ik al 39 jaar bij Acantus. Eerst als administratief medewerker, later als medewerker huuradministratie, woonconsulent en medewerker klantenservice. Acantus is een goede werkgever. Je krijgt kansen om jezelf te ontwikkelen: als je een opleiding wilt volgen, is dat vaak mogelijk. Ook het contact met mijn collega’s vind ik fijn. We zijn er voor elkaar en steunen elkaar als dat nodig is. Heel waardevol. Na al die jaren ga ik nog steeds met plezier naar mijn werk. Ik hou van mijn werk!”