Nieuwe manier indienen reparatieverzoek

Het indienen van een reparatieverzoek via de website is vernieuwd.

Bent u huurder? U kunt nu nog makkelijker uw reparatieverzoek indienen dan voorheen. U hoeft alleen maar uw postcode en huisnummer in te vullen. Vervolgens wordt u door het systeem geleid. In de meeste gevallen kunt u direct zelf de afspraak plannen op een moment dat het u past.

Online dienstverlening
We vinden het belangrijk dat onze huurders 24 uur per dag gebruik kunnen maken van onze dienstverlening en zijn erg blij met deze ontwikkeling.

Uitgebreid getest
De nieuwe manier van het indienen van een reparatieverzoek is de afgelopen maanden uitgebreid getest. Intern, maar ook extern door ons Acantus Klantenpanel. Het Klantenpanel heeft ons zeer waardevolle input gegeven waardoor we het product nog beter hebben kunnen afstemmen op de wensen van onze huurders.

Vragen?
Heeft u vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op. Dat kan telefonisch via 0900-8400 of via het contactformulier.