Betalingsregeling

Veel gevraagd over Betalingsregeling

Hoe kan ik een betalingsregeling afsluiten?

Via onze afdeling Klantenservice kunt u een betalingsregeling aanvragen. Belt u met 0900 - 8400. We garanderen dat uw privacy wordt beschermd en dat we uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. 

Wanneer kan ik een betalingsregeling afsluiten?

Trek op tijd aan de bel als u (tijdelijk) niet in staat bent uw huur te betalen. In overleg met u bekijken we of we een betalingsregeling kunnen treffen. Hieraan zijn geen kosten verbonden, wel voorwaarden:

  • maximaal 1 betalingsregeling per 12 maanden;
  • de regeling gaat over een bedrag van maximaal twee maanden huur;
  • het betalen van de lopende huur en het bedrag van de regeling kan alleen via automatische incasso. Betaalt u de maandelijkse huur nu op een andere manier dan wordt dit omgezet naar automatische incasso.

Komt u deze voorwaarden niet na, dan vervalt de regeling en brengen wij de gehele achterstand bij u in rekening. Voor deze achterstand kan niet opnieuw een betaalafspraak worden gemaakt. We garanderen dat uw privacy wordt beschermd en dat we uiterst zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Wilt u weten of u in aanmerking komt voor een betalingsregeling? Belt u dan met onze afdeling Klantenservice via 0900 - 8400.