Corona: alleen spoedeisende reparaties

Het coronavirus houdt iedereen bezig. Dagelijks hebben wij veel contacten met onze huurders. Om besmetting van huurders en medewerkers te voorkomen hebben wij onze dienstverlening moeten aanpassen. Wij volgen hierin de richtlijnen van de overheid en het RIVM.

tot maandag 6 april doen we alleen nog spoedeisende reparaties

  • Heeft u een reparatie die niet kan wachten? Neem dan telefonisch contact met ons op via 0900-8400. Wanneer er spoed is en u heeft zelf gezondheidsklachten (verkoudheid, hoesten, koorts), dan bespreken we dit met u en nemen we passende maatregelen.
  • U kunt nog steeds een reparatieverzoek indienen via de website, maar helaas niet zelf plannen op dit moment. Wij plannen deze voor u in op een moment dat wij deze reparaties weer uit kunnen voeren. Op dit moment is het voor ons lastig in te schatten wanneer dit zal zijn. Houd er rekening mee dat wij de komende twee maanden in ieder geval geen reparaties op kunnen pakken die geen spoed hebben. Wij nemen contact met u op om de reparatie in te plannen.

Wat is spoed?

  • Spoed direct: gaslekkage, buitensluiting, ruitschade, riolering verstopt (wanneer er 1 toilet is), dak lekkage met gevaar voor kortsluiting, volledige elektra storing.
  • Spoed niet-direct: defecte verwarming, geen warm water, gedeeltelijke elektra storing, waterleiding lekkage, riolering verstopt van aansluitpunten zoals een wastafel of gootsteen, cv- of dak lekkage die niet op te vangen is. 

Heeft u vragen? Bel of mail ons!

Voor ieders veiligheid en gezondheid verzoeken we u niet bij ons langs te komen. Per telefoon en mail zijn wij goed bereikbaar. Tussen 8.00 en 16.30 uur kunt u bellen via 0900-8400. Via het contactformulier kunt u ons mailen.